درمان سردرد پس از کاشت مو | کاشت مو در اصفهان

سردرد و سرگیجه پس از کاشت مو چگونه درمان می شود؟

ممکن است در یک یا دو شب اول پس از کاشت مو سردرد خفیفی احساس کنید. معمولا پزشک شما برای کنترل این سردرد مسکن های معمولی تجویز می کند. با مصرف این مسکن ها سر دردتان پس از مدت کوتاهی کاهش می یابد و بدون هیچ مشکل خاصی درمان می شود. بهتر است مسکن ها را شب و قبل از خواب شبانه استفاده کنید تا راحت تر بخوابید. داروها را طبق دستور پزشک مصرف کنید و خودسرانه دوز آن را زیاد نکنید. افزایش دوز مسکن ها بدون مشورت با پزشک می تواند خطرناک باشد.

درمان سردرد پس از کاشت مو | کاشت مو در اصفهان

دیگر داروهای خوراکی

در یرخی موارد، بنا به تشخیص پزشک، از دیگر داروهای خوراکی، مانند مهار کننده های عصبی، بی حس کننده های موضعی، بوتاکس، تحریک اعصاب محیطی یا رفع فشار جراحی برای تسکین این اعصاب آسیب دیده استفاده می شود.
استفاده از کمپرس گرم نیز یکی دیگر از روش های تسکین و درمان سردردهای پس از کاشت مو است. کمپرس گرم سردرد شما را به سرعت آرام می کند.

اما توجه داشته باشید که اگر سردرد و سرگیجه ی شما پس از کاشت مو به طور غیر طبیعی طولانی و شدید باشد، باید حتما پزشک خود را در جریان قرار دهید تا علت آن را بررسی کند.

| جهت مشاهده پیج اینستاگرام کلینیک بهین کلیک کنید |

به طور کلی سردرد و سرگیجه پس از کاشت مو خطر جدی محسوب نمی شود و جای نگرانی برای آن وجود ندارد. مگر این که به طور غیرطبیعی شدید و طولانی مدت باشد. در این صورت باید در اسرع وقت به پزشک خود مراجعه کنید. در غیر این صورت می توانید برای کنترل این سردرد از مسکن های بدون نیاز به نسخه استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم :

درمان خارش بعد از کاشت مو و ابرو