روش های درمانی ورم چشم بعداز کاشت ابرو | کاشت مو در اصفهان

روش های درمانی ورم چشم بعداز کاشت ابرو

در مقاله ای که امروز در سایت کلینیک تخصصی بهین مرکز کاشت مو در اصفهان برای شما همراهان عزیز گردآوری کرده ایم. به بررسی روش های درمانی ورم چشم بعداز کاشت ابرو خواهیم پرداخت. اگر چه در حال حاضر ترمیم موهای ابرو با روش‌های کمتر تهاجمی انجام می‌شود، اما هنوز هم این روش‌ها یک عمل جراحی به شمار می‌روند و بعد از جراحی همیشه خطر ورم چشم بعد از کاشت ابرو وجود دارد. خبر خوب این است که فرد می‌تواند با رعایت چند نکته ساده از شدت ورم چشم پس از پیوند ابرو کم کند یا حتی به صورت کامل از بروز آن پیشگیری نماید.

استفاده از کمپرس یخ

همانطور که همه می‌دانند، یخ یک ماده ضد تورم بسیار قدرتمند است اما باید در استفاده از آن دقت کنید! استفاده از یک بسته یخ درست بالای ابروهای شما (نه در محل پیوند) می‌تواند یک اقدام پیشگیرانه از ورم چشم بعد از کاشت ابرو باشد. البته باید کمپرس یخ را داخل کیسه پارچه‌ای قرار داده و سپس از آن استفاده نمایید.

استفاده از داروهای تجویزی پزشک

جراحان بعد از پیوند ابرو داروهای استروئیدی تجویز می‌کنند که مصرف آن‌ها تقریباً به مدت 5 روز و به صورت منظم می‌تواند از ورم چشم بعد از کاشت ابرو جلوگیری نماید.

نوشیدن آب

به همین سادگی و با آبرسانی به بدن می‌توان شدت عوارض پیوند ابرو همچون ورم چشم بعد از کاشت ابرو را کاهش داد.

روش های درمانی ورم چشم بعداز کاشت ابرو | کاشت مو در اصفهان

مصرف آناناس

مصرف آناناس بعد از هر عمل جراحی به کاهش اثرات زخم و بهبود آن کمک می‌کند و همچنین دارای مقدار زیادی مواد مغذی و ویتامین‌ها است که از ورم چشم بعد از کاشت ابروی طبیعی بعد از عمل نیز جلوگیری می‌کند. در واقع آناناس حاوی یک ضدالتهاب عالی و طبیعی است که می‌تواند ورم پوستی را کاهش دهد.

محدود کردن مصرف دخانیات و الکل

این دو ماده می‌توانند روند بهبودی را کندتر کرده. و باعث شدت گرفتن عوارضی همانند ورم چشم بعد از کاشت ابرو شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود که حداقل دو هفته بعد از پیوند ابروها استفاده از آن‌ها را محدود نمایید برای مثال الکل، خون را رقیق کرده و همین موضوع باعث افزایش التهاب و ورم پوستی خواهد شد.

دقت در انتخاب پزشک

همان‌گونه که در ابتدای بحث اشاره شد، این عمل زیبایی شبیه کاشت مو است با این تفاوت که به ظرافت عمل بیشتری نیاز دارد. بنابراین هر چه مهارت پزشک کاشت موی طبیعی بیشتر باشد و کاشت ابرو در نهایت دقت و ظرافت انجام شود، امکان بروز هرگونه عارضه کمتر خواهد شد.

کاهش عوارض التهابی کاشت ابرو

ابروهای شما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صورت شماست. آن‌ها برای برقراری ارتباط و بیان حالات صورت و همچنین محافظت از چشم در برابر آلودگی‌ها و عرق کردن بسیار مهم هستند. اصلاح ظاهر ابرو برای دستیابی به شکل، طول یا تراکم دلخواه به کمک کاشت ابرو بسیار رایج است. خوشبختانه با توجه به پیشرفت‌هایی که در روش‌های جراحی به وجود آمده است. به راحتی می‌توان عوارض این عمل زیبایی چون ورم چشم بعد از کاشت ابرو، التهاب، عفونت و مواردی از این دست را کاهش داد.