مزایا ، معایب و عوارض تزریق ژل | کاشت مو در اصفهان

بررسی مزایا ، معایب و عوارض تزریق ژل

مزیت‌های فراوان تزریق ژل به نواحی مختلف بدن و صورت سبب شده تا روزبه‌روز به طرف‌داران این روش درمانی و زیبایی افزوده شود. در ادامه این مطلب از سایت کلینیک تخصصی بهین مرکز کاشت مو در اصفهان مزایا ، معایب و عوارض تزریق ژل را مورد بررسی قرار می دهیم.

• استفاده از بسیاری از ژل‌ها برای افراد بالای ۱۸ سال مجاز است.
  • ژل‌ها در جوان‌سازی و اصلاح فرم صورت و بدن کاربردهای وسیعی دارند.
  • این محصول هم برای بانوان و هم برای آقایان قابل‌استفاده است.
  • استفاده از ژل به‌عنوان یک روشی غیرتهاجمی و غیر جراحی طرف‌داران زیادی دارد.
  • تزریق فیلر نیازی به عمل بیهوشی، جراحی، بیمارستان ندارد و بدون درد و خونریزی در کمتر از یک ساعت توسط پزشکان ماهر انجام می‌شود.
  • به دلیل استفاده بیشتر پزشکان از مواد بی‌حس‌کننده، شما در این روش هیچ دردی را حس نخواهید کرد.
  • دوره نقاهت این روش بسیار کوتاه است و بهبودی در کمتر از دو هفته تحقق می‌یابد. حتی افراد می‌توانند بلافاصله بعد از تزریق به فعالیت‌های روزانه خود بپردازند.
  • ماندگاری و دوام انواع فیلر و ژل بالا است و تا ۱۸ ماه ممکن است باقی بماند.
  • تزریق فیلر با عوارض و خطرات کمی همراه است.
  • فیلرهای تزریقی را می‌توان در هر زمانی ترمیم کرد.
  • انتخاب انواع ژل‌ها برای جوان‌سازی، حجم‌دهی و یا زاویه در مقایسه با عمل تهاجم پلاستیک ارزان‌تر، کم‌ریسک‌تر و اقتصادی تر است.
  • نتایج فوری پس از گذشت ده دقیقه در این روش به‌وضوح مشاهده می‌شود.
  • نتایج تزریق فیلر، بسیار ظریف و طبیعی است.

نواحی قابل تزریق بوتاکس | کاشت مو در اصفهان

معایب تزریق ژل

به‌طورکلی تزریق ژل معایب چندانی ندارد، مگر آنکه این روش زیبایی توسط افراد بی‌تجربه و غیرمعتبر انجام شود. امروزه علاوه بر کلینیک‌های خدمات زیبایی، آرایشگاه‌ها نیز خدمات زیبایی نظیر تزریق فیلر را برای مشتریان انجام می‌دهند. اعتماد به هر محلی به‌غیر از کلینیک‌های معتبر و پزشکان معروف، ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری را برای افراد به دنبال داشته باشد. این عوارض شامل آسیب عصبی، آسیب بافتی، درد و خونریزی شدید، کبودی و قرمزی خطرناک و غیرعادی، ماندگاری کوتاه‌مدت، نامتقارن و ناموزون شدن بافت تحت درمان، گلوله شدن ژل در زیر پوست، عفونت، واکنش آلرژیک و حرکت ژل در زیر پوست است.

به یاد داشته باشید که تحقیق و بررسی راجع به کلینیک موردنظر تزریق فیلر، اهمیت زیادی دارد. با مراجعه به کلینیک‌های معتبر، از هرگونه عوارض جدی در تزریق فیلر جلوگیری کنید و یک روش امن و نتیجه‌بخش را برای خود انتخاب نمایید.

صفحه اینستاگرام درمانگاه تخصصی بهین مرکز کاشت مو در اصفهان

عوارض تزریق ژل

تزریق ژل، مانند هر روش زیبای دیگری دارای یک سری عوارض است. البته این عوارض درصورتی‌که تزریق در مراکز معتبر و دارای پروانه رسمی از وزارت بهداشت انجام شود، موقتی و بی‌خطر خواهد بود. انجام امور تزریق فیلر توسط پزشکان ماهر و مجرب سبب رسیدن افراد به نتیجه مطلوب می‌شود. از مهم‌ترین عوارض تزریق فیلر می‌توان به مواردی همچون تورم موقتی تا دو روز، درد خفیف، خارش، قرمزی و التهاب خفیف چند ساعته و خونریزی در محل فرو کردن سوزن اشاره کرد. این موارد هیچ خطری برای کاندید تزریق فیلر به همراه ندارد. اما درصورتی‌که عوارض ماندگار بود، باید فوراً با پزشک خود موضوع را در میان بگذارید. پزشک در این مواقع داروهایی تجویز می‌کند که شما باید آن‌ها را سر موقع مصرف نمایید.

عوارضی نظیر عفونت در ناحیه تزریق، نشت مواد به بیرون و ندول‌های اطراف ناحیه تزریق شده باید توسط بیمار جدی گرفته شود و سریعاً جهت رفع آن به پزشک مراجعه شود. توجه داشته باشید که این عوارض در بیشتر مواقع ناشی حاصل عدم مراقبت صحیح بیمار و یا مراجعه به کلینیک‌های نامعتبر و پزشکان بی‌تجربه است.

تماس با درمانگاه تخصصی کاشت مو بهین

مطالعه بیشتر: