کاشت مو در اصفهان جراحی ترمیم مو درد ناک است؟

در این بخش از سایت درمانگاه تخصصی بهین به بررسی و جواب به سوال های متداول در رابطه با کاشت مو پرداخته ایم:

یکی از سوالات متداولی که بیشتر مردم و مراجعه کنندگان مرکز بهین از ما سوال می کنند این سوال است که:

آیا جراحی ترمیم مو درد ناک است؟

جواب سوال:

برای پروسه جراحی ترمیم مو به بیماران در نواحی برداشت و همچنین نواحی ترمیم داروی بی حسی موضعی تزریق می گردد. بسیاری از بیماران در صحبت هایی که پس از انجام جراحی با آنها انجام شده است گفته اند که پس از تزریق داروی بی حسی دیگر هیچ گونه درد یا ناراحتی نه در ناحیه برداشت موها و نه در ناحیه کاشت موها احساس نکرده اند. البته برخی از بیماران اعلام نمودند که پس از جراحی تا چند روز احساس بی حسی در نواحی ترزیق دارو داشته اند و پس از چند روز حس سر آنها باز گشته است. بسیاری از بیمارانی که تحت عمل جراحی کاشت مو قرار گرفته اند پس از جراحی اعلام نموده اند که اصلا انتظار نداشتند که هیچ گونه درد و ناراحتی در حین عمل و پس از آن احساس ننمایند.

بیشتر بخوانید:

کاشت مو اصفهان:

کلینیک تخخصی کاشت مو بهین با استفاده از متد روز دنیا کاشت مو طبیعی را به بهترین شکل ممکن برای شما هموطنان ارجمند اصفهانی انجام خواهد داد، ما همواره یکی از پیشگامان در این صنعت بوده و با استفاده از دستگاه های پیشرفته و دانش متخصصین خود مشکل ریزش موی شما را به صورت دائم رفع خواهیم نمود.

درباره درمانگاه تخصصی کاشت مو و لیزر پوست بهین

امیدواریم که جواب داده شده به سوال آیا جراحی ترمیم مو درد ناک است؟  برای شما مفید بوده باشد، اگه باز در این باره برای شما سوالی پیش آمده است که جواب درستی برای آن یافت نکرده اید می توانید در پایین همین برگه برای ما ارسال نمایید:

شما عزیزان هم میتوانید تمام سوالات خود را در مورد کاشت مو

در بخش نظرات و دیدگاه ها برای ما  ارسال نمایید:

درمانگاه تخصصی کاشت مو و لیزر پوست بهین

اولین کلینیک تخصصی پوست و مو

دارای گواهی نامه iso 9001/2008 از نوبل انگلستان

جهت اطلاع از آدرس و ساعات کاری به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.