کاشت مو در اصفهان - کاشت مو

آیا کاشت مو می تواند میگرن را درمان کند ؟

مطالعات نشان داده افرادی که بیشتر از 20سال از سردردهای میگرنی رنج می بردند با کاشت مو توانسته اند سردردهای شدید خود را درمان کنند . ممکن است جراحی به عصب جمجمه آسیب بزند به همین خاطر درد کمتری احساس می شود.

کاشت مو

بر اساس آمار میگرن سومین بیماری رایج درجهان است و از هر7 نفر 1 نفرمبتلابه میگرن هستند پس این سردرد یکی از انواع شایع است ، مطالعات جدید بیان می کند کاشت مو میگرن را درمان می کند.
محققان بیان می کنند بعد از کاشت مو افرادی که مبتلا به سردردهای میگرنی هستند و چندین بار در ماه حداقل بیشتر از4 ساعت درگیر این بیماری می شدند خیلی نیازمند درمان دارویی دراز مدت نبودند.
اگرچه هنوز مبهم است که چطور کاشت مو درد میگرن را کاهش داده اما ممکن است به دلیل آسیب عصب جمجمه در طول جراحی ، و کاهش سیگنال هایی که درد را منتقل می کنند ارتباط داشته باشد.

بیشتر بخوانید : از کاشت مو ( پیوند مو ) چه می دانید ؟

"تاثیر

تحقیقات بیان می کند کاشت مو سردرد میگرنی را کاهش می دهد؟

جمعی از محققان جراحی پلاستیک زیبایی 6 نفر از بیمارانی که از میگرن رنج می بردند مورد بررسی قراردادند، دو نفر از افرادی که از درد در ناحیه پیشانی ، کف سر، اطراف گوش رنج می بردند را مورد مطالعه قرار دادند؛ بطور متوسط آنها 6 روز درماه حدود 4 ساعت سردرد داشتند و رتبه درد آنها بین 5 و 8 تا10 بود.
همه ی شرکت کننده ها سعی می کردند قبل از پیوند مو از دارو برای تسکین درد استفاده کنند برخی از آنها بیشتر از 20سال بود که از میگرن رنج برده بودند بعد از کاشت مو هرکدام از شرکت کنندگان یکبار درماه اول سپس هر3ماه وضعیت شان چک شد و ثابت گردید که درهای شدید میگرنی سابق در آنها به میزان قابل توجهی کاهش یا به طور کامل رفع شده بود.
با این بررسی ها و نتایج بدست امده می توان گفت پیوند مومی تواند یکی از پیشنهادات برای درمان میگرن باشد چرا که نتایج بدست آمده نشان می دهد شرکت کنندگان بعد از پیوند مو  دچار میگرن نشدند و شدت درد آنها بطور قابل توجهی از 6 به 0 کاهش میابد در واقع سردرد هرماه کمتر و کمتر می شده.

10 نکته مهم قبل از اقدام به پیوند مو