کاشت مو در اصفهان - آر اف جوانسازی صورت

فواید و مهم ترین مزایای آر اف فرکشنال

مهمترین مزیت  دستگاه RF Fractional  ( آر اف فرکشنال ) این است که انرژی دقیقاً به درم داده می شود. به همین دلیل به لایه سطحی پوست هیچ آسیبی نمی رسد و فقط پوست ۲۴ تا ۴۸ ساعت ممکن است قرمز باشد. این مزیت همچنین باعث می شود که این عمل در افراد با پوست سبزه هم قابل انجام باشد و در فصول گرم سال هم قابل انجام باشد. بازگشت سریع به سر کار بدون استراحت نیز از مزایای آر اف است.

جوان سازی پوست با دستگاه HIFO RF fractional

عوارض آر اف فرکشنال

ممکن است درمان فرکانس رادیویی به دلیل عدم ایجاد آسیب، یک راه مناسب برای مقابله با برخی از مشکلات رایج پوست باشد اما این نیز معایبی دارد. در زیباسازی یا هر نوع درمانی، هیچ روشی کاملا ایمن و بی خطر نیست.

هر روشی می تواند عوارض مخصوص به خود را داشته باشد که درجه آن ممکن است کم یا زیاد باشد. از این رو به عوارض آر اف هم باید توجه کرد.

درمان RF باعث عوارض جانبی می شود که از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما می توان به راحتی با اقدامات احتیاطی مناسب مانع از ایجاد این عوارض جانبی شد.

البته به این نکته توجه داشته باشید که این عوارض دائمی نبوده و به مرور برطرف می شوند.

•  کمی التهاب و قرمزی روی پوست
  •  تورم ملایم
  •  حساسیت محل درمان
  •  فرورفتگی
  • سوزش صورت
  • حساسیت جزئی
  • خشکی صورت

ممکن است کبودی نیز به عنوان یک عارضه جانبی دیده شود. همانطور که هیچ دو نفر شبیه نیستند علائم و عوارض جانبی RF نیز همانطور که گفته شد در افراد مختلف متفاوت است.

کارشناسان توصیه می کنند پس از درمان آر اف از محلول های موضعی پوست استفاده نشود تا احتمال عوارض جانبی کاهش یابد.

در این درمان تابش نیز وجود دارد. کارشناسان می گویند این میزان تابش باعث آسیب نمی شود، اما ممکن است بعضی افراد حساس باشند.

کسانی که حساس هستند درد را تجربه می کنند. این درمان برای سفت کردن پوست در مقایسه با درمان های دیگر تاثیر بیشتری دارد اما نتیجه این درمان همیشه قابل پیش بینی نیست.